♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hej! Jag har varit sjuk i tre dagar därför jag inte har uppdaterat! Jaja, var ju hemma från skolan idag också så ikväll ska jag bara vara hemma, vila upp mig och fixa färdigt det mesta på rummet och i garderoberna. Imorgon ska jag sova hos Alicia hihiiiiiiiiii asså hon kan inte heta det längre känns som en annan person så hon heter Lina oki bra då vet alla! Asså jag är en äkta Harry Potter nörd för er som vill veta har kollat massa Harry nu när jag varit sjuk haha har kollat om säkert 10 gånger första gången Ron, Hermonie och Harry träffas, så gulligt. Silken bitch Hermonie var hon bah And you are? "Ron Weasly" Hermonie: PLEASURE! jaja ni ska inte behöva anteckna mer!
PUSS
ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0