I'm looking at an angel and believe me when i'm say - she got the whole place glowing


Tja chicas. eller killar också? fast vet inte vad det heter på spanska.. TJA iallafall. Nu ska jag bege mig mot tvn för att slappa där ett litet tag innan det är dags för mig att slänga mig i sängen och drömma lite sisådär. Har suttit hela kvällen och jobbat med min hemtenta. Den ska vara klar på Onsdag så får jobba extra imorgon. Ojoj, sån duktig tjej har man gått och blivit på en helg. Spelade match idag föresten, vi vann med 2-1 men nu ska jag dra mig mot soffan, vi hörs imorgon och då bloggar jag lite mer än vad jag har gjort på sistone, det är ett löfte. PUSS / soffe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0